Content Marketing Bureau ContentToday logo
Lancering CookingToday.nl

Lancering CookingToday

Iedereen opent zijn keuken voor de filmmakers van CookingToday
ContentToday lanceert food story platform CookingToday

Amsterdam, 26 oktober 2017 – Content marketing bureau ContentToday lanceert vandaag CookingToday. Een food story platform dat (food)merken en uitgevers ondersteunt bij het ontwikkelen van video content en native advertising. Samen met foodinspirator en auteur van kookboekenbestsellers Jacinta Bokma en programmamaker Michael Abspoel (Man bijt hond) ontwikkelt CookingToday bijzondere portretten die het verhaal van de mensen achter een merk of gerecht laten zien. Van gewone mensen met een bijzondere eetherinnering tot paradijsvogels die de kijker inspireren en aan het denken zetten over de herkomst van voedsel: voor de filmmakers van CookingToday opent iedereen zijn keuken.

joyce, michael en jacinta

Food meets human interest
“De onderscheidende factor van CookingToday is dat ‘Food en Human Interest’ hand in hand gaan. CookingToday is niet het zoveelste receptenplatform, hier gaat het echt over mensen en eten. Wij geloven dat iedere organisatie een goed verhaal te vertellen heeft en dat het de mensen achter een organisatie zijn die een merk of product tot leven brengen. Creativiteit, transparantie en onze expertise op het gebied van videomarketing zorgen ervoor dat de verhalen die wij vertellen het vertrouwen wekken bij de kijkers en zichtbaar zijn binnen de juiste doelgroep. De video’s hebben de vorm van korte online documentaires die emotie oproepen en de kijker meenemen in het verhaal. Wij bieden hiermee een verfrissend genre cinematic storytelling”, aldus Joyce Pherai, bedenker en storyteller van CookingToday.nl.

Eten verbindt mensen
Dat eten mensen verbindt blijkt wel uit het team dat achter CookingToday schuilgaat. Zo zal niemand minder dan ‘het Hollandse zusje van Jamie Oliver’ Jacinta Bokma in de rubriek ‘Green CookingToday’ op zoek gaan naar de bijzondere verhalen binnen de duurzame foodwereld. Joyce Pherai: “Ik ben ontzettend trots dat ik, naast mijn team van filmmakers en marketeers, Jacinta maar ook programmamaker Michael Abspoel aan CookingToday heb weten te binden. De visie van Jacinta en het indrukwekkende cv van Michael met 16 jaar Man bijt hond, met daarin de populaire rubriek ‘Man aan Tafel’, zorgen ervoor dat CookingToday als geen ander foodmerken en uitgevers kan ondersteunen bij het creëren van unieke social video formats en series voor hun eigen socialmediakanalen. Maar ook bij het ontwikkelen van effectieve branded content en native advertising campagnes binnen het umfeld van CookingToday.”

Nieuws en blogs

ContentToday logo

Vacature alert! Hostesses gezocht

Over de functie:Wij op zoek naar representatieve hostesses voor verschillende leuke evenementen in diverse centra en luxe shopping malls. Voor de maand oktober zoeken wij meerdere hostesses die beschikbaar zijn op de zaterdagen voor 4 tot 5 uur tussen 11.00 – 17.00 uur. De locatie is Rotterdam.


Lees verder…

ContentToday logo

Vacatures

ContentToday is een creatief contentmarketing & event buro. Wij zijn sterk in het bedenken en uitvoeren van booming concepten en verfrissende marketingstrategieën. Onze klanten zijn verschillende A-merken, diverse winkelgebieden en shoppingmalls. Ons kantoor is gevestigd in Utrecht (Leidsche Rijn).


Lees verder…

ContentToday logo

Video en Instagram training

ContentToday Academy
Beeldende verhalen overheersen momenteel het social medialandschap. De doelgroep wil zien én ervaren. Dat maakt visual storytelling tegenwoordig zo interessant. ContentToday Academy organiseerde daarom op maandag 10 oktober de VisualContentToday – dag waarop je zoveel mogelijk kennis op kon doen van de twee belangrijkste visual content marketingtools van het moment: Video Marketing en Instagram Marketing.


Lees verder…

ContentToday logo

Interview Pelpina Trip – Video Marketing

Op 10 oktober worden de trainingen Instagram Marketing, Video Marketing en workshop Vloggen in de Metaal Kathedraal in Utrecht gegeven. Pelpina Trip zal op die dag twee sessies verzorgen. We stelden haar een paar vragen hierover om een idee te krijgen wat we die dag kunnen verwachten en waarom het interessant kan zijn om haar training te volgen.


Lees verder…

ContentToday logo

Wat te doen als mijn content is gestolen?

Stel je bent net bezig met je dagelijkse ronde blogs lezen, als je plots jouw eigen foto voorbij ziet komen. Al snel blijkt dat ook jouw tekst is overgenomen. Iemand heeft duidelijk jouw content gejat. En nu?

Lees verder…

Contact

Social Media

Contact

TEL:030 - 307 49 39
E-MAIL:INFO@CONTENTTODAY.NL
ADRES:DISTELVLINDER 8, 3544 DW UTRECHT (LEIDSCHE RIJN)
BANK:NL95RABO0106670603
KVK:67259251
BTW:NL856900217B01
BIC:RABONL2U

Nieuwsbrief

Abonneer nu op onze gratis e-mail nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.