Foodlabel CookingToday
Videoplatform CookingToday geeft (food)merken en uitgevers dé mogelijkheid om met unieke storytelling de bijzondere verhalen van een organisatie in beeld te brengen. Dat kunnen alledaagse verhalen zijn die het team van CookingToday opspoort en in the spotlight zet, o.a. via social media. Stories die bijdragen aan de branding van je merk. Creativiteit en transparantie gaan hand in hand bij het brengen van verhalen die vertrouwen en sympathie opwekken. Die de kijkers boeien en binden.
Een dedicated videoteam van CookingToday kan ingezet worden om die unieke verhalen op te sporen. Na research, wordt het best passende format en strategie voor de opdrachtgever bepaald, de videoproductie gerealiseerd en een mediadistributieplan uitgewerkt. Naar wens ontwikkelen we een nieuw en gepersonaliseerd YouTubekanaal met bijbehorende campagne. Met het platform CookingToday bieden we een uniek umfeld voor native advertising voor (food) merken. Programmamaker Micheal Abspoel (16 jaar samensteller van het populaire tv-programma Man bijt Hond) is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe verrassende contentformats waarbij food en human interest hand in hand gaan. CookingToday vervult hierbij de rol van contentbureau, videoproducent en uitgever.
Groene paradijsvogels
De rubriek Green CookingToday is het groene hart van ons platform. Food inspirator Jacinta Bokma gaat als storyteller op zoek naar paradijsvogels in de wereld van duurzame voeding. Producenten die zich richten op duurzame voeding worden uitgenodigd voor samenwerkingen. We bieden bedrijven de mogelijkheid om als sponsor van bestaande video’s van CookingToday te participeren óf nieuwe videoseries en pilots door CookingToday te laten ontwikkelen.
Vraag hier de mediakit van CookingToday aan.
Voor meer informatie neem een kijkje op CookingToday.nl.

Content marketing & storytelling
De huidige wereld van social media, smartphones, social influencers en content on demand vraagt om een totaal nieuwe aanpak en denkwijze om optimaal te communiceren met een doelgroep. Het doel van ContentToday is organisaties te ondersteunen in de zoektocht naar op maat gesneden content en beleving. Wij willen de doelgroep iets laten voelen en ze aanzetten tot de gewenste actie. Dit gaat verder dan de grenzen van een scherm. Met de juiste storytelling, op de juiste plek, zodat je de doelgroep in hoofd én hart raakt! Wij geloven daarbij in de krachtige combinatie van jarenlange kennis van ‘oude’ mediamakers en de creativiteit van een nieuwe generatie influencers.
Wij werken onder andere voor:













Nieuws en blogs


Vacature alert! Hostesses gezocht
Over de functie:Wij op zoek naar representatieve hostesses voor verschillende leuke evenementen in diverse centra en luxe shopping malls. Voor de maand oktober zoeken wij meerdere hostesses die beschikbaar zijn op de zaterdagen voor 4 tot 5 uur tussen 11.00 – 17.00 uur. De locatie is Rotterdam.
Lees verder…


Vacatures
ContentToday is een creatief contentmarketing & event buro. Wij zijn sterk in het bedenken en uitvoeren van booming concepten en verfrissende marketingstrategieën. Onze klanten zijn verschillende A-merken, diverse winkelgebieden en shoppingmalls. Ons kantoor is gevestigd in Utrecht (Leidsche Rijn).
Lees verder…


Lancering CookingToday
Iedereen opent zijn keuken voor de filmmakers van CookingToday
ContentToday lanceert food story platform CookingToday
Lees verder…
Contact
Social Media
Contact
TEL: | 030 - 307 49 39 |
E-MAIL: | INFO@CONTENTTODAY.NL |
ADRES: | DISTELVLINDER 8, 3544 DW UTRECHT (LEIDSCHE RIJN) |
BANK: | NL95RABO0106670603 |
KVK: | 67259251 |
BTW: | NL856900217B01 |
BIC: | RABONL2U |
Nieuwsbrief
Abonneer nu op onze gratis e-mail nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.